איזה סוג של שלטים לעסקים יתאימו לכם?

אם אתם מחפשים שלטים לעסקים, והגעתם אל האתר שלנו, בוודאי אתם כבר מבינים כי היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב מאוד של שלטים לעסקים ומגוון שיטות ייצור שונות. אנו מתמחים בייצור שלטים לעסקים במגוון רחב של שיטות כמו חיתוך אותיות לייזר, שלטים עם תאורה, הדפסות מסוגים שונים ועוד.

אם אתם מבולבלים ולא יודעים איזה סוג של שלטים לעסקים יתאים לכם, מבין כל המגוון הרחב האפשרי, קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירה, וכמובן – אנחנו כאן בשבילכם והצוות המקצועי שלנו ישמח להעניק לכם גם ייעוץ טלפוני ואישי לבחירת השלטים הנכונים והמתאימים ביותר עבורכם.

שלטי חוץ או פנים?

הדבר הראשון אליו אתם צריכים להתייחס לפני שאתם בוחרים שלטים לעסקים הוא המקום בו תתלו את השלט. יש הבדלים משמעותיים בין שלטים אשר אמורים להיות מוצבים בחלק החיצוני של בית העסק שלכם לבין שלטים אשר אמורים להיות בחלק הפנימי של בית העסק.

לדוגמא, שלטי חוץ צריכים להיות גדולים ובולטים, אך לעמוד בהגדרות של הרשות העירונית אשר בתחומה ניצב העסק, שלטים כאלו צריכים להיות עמידים בפני פגעי מזג האוויר, חזקים מספיק בכדי לעמוד במקום למשך זמן רב ולא לפגוע בבטיחות של העוברים והשבים בסביבה ועוד.

לכן יש הבדל בין שלטי חוץ לפנים והבחירה שלכם צריכה להיות מבוססת על כך.

מה המטרה של השלט?

ברגע שתגדירו את המטרה אשר בגללה אתם תולים את השלט, יהיה לכם הרבה יותר קל להחליט איזה שלט יתאים לכם. לדוגמא, אם מדובר בשלט אשר אמור לסייע לאנשים אשר מגיעים אליכם למצוא את בית העסק, גם שלט בינוני יכול להתאים, אך אם אתם מתבססים בעיקר על לקוחות אקראיים אשר עוברים בסביבה, אתם צריכים לבחור שלט שהוא גדול יותר, בולט, מואר בשעות החשיכה (במידה והעסק שלכם פעיל בשעות הללו) וכדומה, על מנת שימשוך כמה שיותר קהל יעד אליכם ויסייע לכם לנצח את התחרות מול עסקים דומים לשלכם אשר פועלים באותה הסביבה.

Tags: ,

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015