הדפסה על קנבס

הדפסת תמונות על קנבס – להקנות לתמונות חיים חדשים

התחתנתם במזל טוב? ודאי קיבלתם את קובץ התמונות שלכם למחשב ואולי גם הפקתם אלבום מעוצב, אבל ייתכן ותהיו מעוניינים גם במזכרת גדולה יותר מהיום החשוב בחייכם, תמונה שתוכלו לתלות בסלון ותחזיק מעמד שנים רבות.

הדפסת התמונה הנבחרת על קנבס יכולה להביא את הרגעים היפים שתיעדתם במצלמה לתוך הבית שלכם באיכות מדהימה, כשהיא מתוחה על עץ ומצופה בלכה, עמידה וחזקה. סטיקי מתמחים בדפוס ובאמצעות הדפסה על קנבס ישמחו לייצר עבורכם הביתה או למשרד את התמונות שתבחרו.

מהו דפוס דיגיטלי ומה הוא מאפשר בתחום עיצוב תמונות

הטכנולוגיה של הדפוס הדיגיטלי מעבירה למעשה כל תמונה וגרפיקה ישירות מהמחשב- אל המדפסת. באופן כזה ניתן להגיע לאיכות טובה של התמונה המודפסת על בד הקנבס, כשגימור לכה יאפשר עמידות בתנאי מיזוג אויר משתנים.

בניגוד לציורי שמן או צבעים אקריליים הזקוקים לתנאים מיוחדים על מנת לא לאבד מאיכותם לאורך השנים- הדפסה על קנבס מאפשרת שימוש בהעתקי תמונות מהאינטרנט, או העברתן מהמצלמה אל המחשב ומשם להדפסה על קנבס איכותי שיחזיק מעמד זמן רב.

ניתן להדפיס על קנבס מספר תמונות בגודל זהה, למשל, ולהציבן זו לצד זו בקו אחד על הקיר, להעצמת האפקט והרושם.

הדפסה על קנבס – מחזון עיצובי למציאות, בבית או במשרד

האפשרות להביא כל רעיון ליצירת תמונה מודפסת דיגיטלית לידי ביצוע, היא הדבר שהפך הדפסה על קנבס לכלי עיצובי פופולרי כל כך. ניתן לקבל תמונות בגדלים שונים, בהתאמה מדויקת למתחם שאותו אנו רוצים לקשט.

מומלץ להיעזר באנשי המקצוע של סטיקי, שמלבד הרעיון יסייעו לכם לדייק בפרופורציות שיעשו את העבודה הטובה ביותר עם התמונה שבחרתם. היכנסו עוד היום לאתר והתרשמו ממגוון אפשרויות העיצוב ומוצרי קידום המכירות הרבים של סטיקי, שמייצרים עבורכם כל חלום באיכות הטובה ביותר.

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015