הדפסת מדבקות לעסקים

איך מדבקות איכותיות יכולות לקדם מכירות

כל בעל עסק משקיע בשיווק ופרסום, כשאיכות החומרים הפרסומיים יכולה להרים או להפיל את יחסי הציבור שלו. אם למשל הדפסתם עבור העסק פלאיירים באיכות ירודה וללא גרפיקה שתמשוך את העין, האדם שקיבל אותם עלול לזרוק אותם לפח הקרוב. כדאי להשקיע במוצרים שבאמצעותם בוחרים לקדם מכירות, הן בתוכן ובוויזואליות והן בעמידות. מדבקות יכולות להיות להוות חומר פרסומי נהדר ויעיל, כאשר הן מעוצבות בהתאמה לצרכי העסק והמסר שהוא רוצה להעביר, ומיוצרות במקום שמשתמש בחומרי גלם טובים ואיכותיים.

סוגים של מדבקות לצרכים עסקיים שונים

אצל סטיקי תוכלו לקבל את כל הנדרש לעיצוב מדבקות: לאחר הגדרת הרעיון והצורך, תוכלו לעצב את המדבקה שלכם ולקבל אותה במגוון גדלים וחומרי גלם, בהתאם למיקום שהיא אמורה להגיע אליו. טפט לקיר העסק, למשל, שונה לחלוטין מסטיקר המיועד לחלון אחורי של רכב. כדאי לדמיין היכן המדבקה עומדת להיות מודבקת, ובהתאם לכך להתחיל במלאכת העיצוב. אם מדובר במדבקות לסימון מוצרים, אולי תרצו להדפיס אותן בגודל קטן עם ציפוי תלת מימדי על מנת שיבלטו על המדף בין שאר הפריטים העומדים למכירה. לעומת זאת, אם תבחרו במדבקות המיועדות לחלון הראווה בחנות שאתם מנהלים – תרצו שגם לקוחות שלא עומדים ממש צמוד אל פתח החנות, ישימו לב לעיצוב- ועל כן יש להדפיסן בפרופורציה לגודל החנות, כדי שיבחינו בהן כראוי.

חומר פרסומי שעובד בשבילך 24/7

מדבקות הן אמצעי שיווק יעיל שעושות את העבודה גם באפקט מתמשך, כאשר הן מודבקות במקום הנכון ומקבלות חשיפה על ידי לקוחות פוטנציאליים באופן יומיומי. קיבעו פגישה אצל סטיקי על מנת לקבל ייעוץ מקצועי להפקת המדבקות שיותאמו אישית לעסק שלכם מכל הבחינות, ייוצרו באיכות הדפסה גבוהה ובסופו של דבר יהיו חלק בלתי נפרד ממערך הפרסום שלכם.

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015