טפטים לקיר

איך לעצב את הבית או העסק בעזרת תמונות טפטים לקיר

אם אתם עומדים בפני שיפוץ הבית, בטח כבר התחלתם לדמיין בעיניי רוחכם את איך שהוא ייראה מבפנים. ודאי חשבתם כבר היכן תשימו את פינת האוכל, איפה תמקמו את הטלוויזיה ואילו אביזרים כדאי לקנות, כדי להתאים לחלל הבית ולחזון העיצובי שלכם. צבע הקירות יכול להקנות אווירה מסוימת לבית, במידה וצובעים אפילו קיר אחד בצבע בולט, כל כולו מקבל אווירה חדשה. הטכנולוגיה המתקדמת של סטיקי, מאפשרת הדפסה איכותית של תמונות טפט לקיר שיוצרות רושם רב.

 

מה חשוב לדעת לפני שמתקינים תמונות טפטים לקיר

ראשית כל כדאי לדעת שלא מדובר בתליית תמונה רגילה, אלא בהתקנה שחייבת להתבצע באופן מדויק, כדי להימנע מבועיות על הקיר ומהריסת הטפט. חשוב להחליט האם המדבקה, כלומר הטפט המודפס שיודבק על הקיר שלכם, יכסה את כולו מהרצפה ועד לתקרה, או שאולי תרצו להשתמש בו רק עבור דקורציה חלקית שתהווה קישוט בלבד. במידה והטפט מיועד לעסק, חשוב להחליט לגבי המסרים הפרסומיים כגון לוגו או משפט מקדם מכירות כלשהוא, והיכן למקם אותם על הטפט, כך שבשלב ההתקנה הם יקבלו את המיקום הטוב ביותר ללכידת מבטם של הלקוחות ולמיקודם בעיקר. אז כיצד בעצם יתבצע תהליך הדבקת הטפט לקיר?

 

  • שלב המדידה – מהתקרה ועד הרצפה, עליכם למדוד את אורך הקיר ולהחליט האם לכלול גם את אורך הפאנל. במידה וכן, חשבו גם אותו. כשאתם גוזרים מהטפט את החלק שאתם זקוקים לו, הוסיפו עוד מס’ סנטימטרים, רק ליתר ביטחון. עדיף שהחתיכה תהיה גדולה יותר ולא קטנה יותר, כל שתוכלו לתקן במידת הצורך.
  • שלב הכנת הדבק – הדבקת הטפט מתבצעת בעזרת דבק טפטים מיוחד. הדבק מגיע כאבקה אותה יש למהול במים. דאגו לעקוב אחר ההוראות על מנת לקבל תוצאה איכותית שתבצע את העבודה כהלכה.
  • שלב ההדבקה – את הדבק יש למרוח באמצעות מברשת, ולהדביק את הטפט מלמעלה, למטה בצורה ישרה עד כמה שניתן, ולחזק מידי פעם את הפינות אותן נדמה לנו שלא הידקנו היטב.
  • שלב הוצאת בועות האוויר – בועות אוויר הורסות את המראה של הטפט, על מנת למנוע את קיומן ולחזק את פעולת ההדבקה יש לעבור על גבי הטפט בתנועות אחידות מלמעלה למטה עם רולר או מגב. אם בכל זאת מצאתם בועות אוויר, פוצצו אותן בעזרת מחט.

 איכות היא המפתח לעמידות הטפט לאורך זמן

 

המוצרים הממותגים של סטיקי וביניהם הטפטים לקירות, מיוצרים מחומרי גלם משובחים ומודפסים בטכנולוגיה של דפוס דיגיטלי, באמצעותו ניתן להגשים כל רצון ורעיון ולהביאו לידי מוצר מוגמר. מדבקות המיועדות לכיסוי משטחים גדולים כמו טפטים, חשוב שיודפסו באיכות תמונה טובה על מנת לקבל מוצר ברמה גבוהה וכדי למקסם את הרושם שנרצה לקבל. היכנסו לאתר של סטיקי כדי להתרשם ממגוון פתרונות לעיצוב ממותג לעסק או לשדרוג מראה הבית, באמצעות הדפסת תמונות על טפט וחומרים נוספים במבחר מגוון ואיכותי.

 

תמונות טפט לקיר

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015