כל מה שחשוב לדעת על מדבקות חלביות

בין שלל המוצרים אותם אנו מיצרים, כמו שילוט תלת מימד, מדבקות אנטי סאן ועוד, אנו מייצרים גם מדבקות חלביות. מדבקות חלביות הן מדבקות אותן ניתן להדביק על הזכוכית ולקבל מראה “חלבי” יותר, הן מונעות את השקיפות של הזכוכית וכך שומרות על המראה היוקרתי, אך מעניקות פרטיות רבה יותר.

היום ניתן לראות שימוש במדבקות חלביות במשרדים רבים, בתי עסק, קליניקות וכן גם בבתים פרטיים במקלחונים או אפילו בחלונות בהם רוצים לשמור על הפרטיות, אך מסיבה כזו או אחרת לא ניתן להתקין לחלונות הללו וילונות.

 

רוצים להזמין מדבקות חלביות? לפני שאתם עושים זאת ישנם כמה נתונים שחשוב לבדוק בכדי שהמדבקה תותאם בדיוק לצרכים שלכם:

  1. להיכן מיועדת המדבקה – האם המדבקה מיועדת לתנאי חוץ או פנים? האם היא תהיה חשופה לשמש בתדירות גבוהה או שהיא משמשת למחיצות בתוך המשרד ולכן איננה חשופה לשמש?
  2. רמת השקיפות – ניתן למצוא מדבקות אשר מעניקות מראה חלבי מלא, זאת אומרת יצירת אטימות מלאה וכך מעניקות פרטיות מלאה, וישנן מדבקות חצי שקופות אשר מעניקות פרטיות אך יחד עם זאת ניתן לראות את המתרחש מאחורי הזכוכית, גם אם זה רק בצורה של צלליות ומראה מטושטש.
  3. גודל המדבקה – אנו מציעים מדבקות בכל גודל או צורה שתרצו, ובעזרת שיטות ייחודיות אנו יכולים להתאים את המדבקה לצרכים שלכם באופן מלא.
  4. הדפסה – האם תרצו לבצע הדפסה על המדבקות, כמו הדפסה של לוגו או עיצובים שונים? שימו לב כי ניתן לבצע גם חיתוך של המדבקות ליצירת גרפיקה. לדוגמא, אם תרצו להדביק את המדבקה על מחיצת זכוכית, ועליה שיהיה כתוב משפט מסויים הקשור לעסק שלכם, ניתן לבצע חיתוך של האותיות מהמדבקה עצמה וכך כל הזכוכית תהיה חלבית, והאותיות עצמן שקופות, מה שיעניק מראה יוקרתי ומיוחד יותר ומתאים במיוחד למשרדים ובתי עסק בהם חשובה האסתטיות.

 

כך תוכלו לבחור את המדבקות הנכונות ביותר עבורכם, וכמובן, הצוות המקצועי שלנו ישמח להעניק לכם ייעוץ אישי מדוייק ולתת לכם מענה לכל שאלה או בקשה.

Tags: , ,

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015