מיתוג מוצלח
מיתוג הוא הגדרה של הזהות התאגידית של החברה וזאת על פי האפיון של הפעילות העסקית שלה תוך בידול הנישה שלה מול המתחרים שלה בשוק. כדי ליצור מיתוג מוצלח מפתחים מומחי השיווק של החברה את האסטרטגיה השיווקית שהיא המתאימה והנכונה ביותר למוצרים שמפיצה החברה. כדי לבחור בשפת המותג מכינים הגרפיקאים לוגו שידבר לקהל כדי שיזכרו אותו ושיהיה תמיד בצבעים ספציפיים שהם מאפיינים אותו. הלוגו הוא הסימן המסחרי שהולך עם החברה ועם מוצריה לאורך כל הדרך ולכן אפשר לראות אותו כמדבקות על רכבי החברה, בלוגו המוטבע על מוצרי קד”מ, בכל הפרסומים ובהתכתבויות היום יומיות במיילים.
הפרמטרים למיתוג מוצלח הוא הבידול שיוצרים היועץ האסטרטגי ומומחי השיווק של החברה מול הגורמים המתחרים. הן באיכותו של המוצר והן בנראות שלו שהיא יוצאת דופן וברמה אחת מעל כולם. שפת המותג תופיע בקטלוגים ובדפי פרסום שמפיקה לדוגמה חברת נדל”ן ובה רואים באופן מפורט את המוניטין שצברה החברה בפרויקטים קודמים, את הנראות של בניין המגורים שנבנה כעת על כל רבדיו, את התוכניות האדריכליות של כל אחד מדפוסי הדירות ומידע רב נוסף הקשור בהליך הבנייה. פרסום מסוג זה מוסיף רבות לתדמית החברה. אחת הדוגמאות הבולטות של מיתוג פרונטלי היא הצבת שילוט למשרד עם לוגו אשר ממוקם בכניסה למשרד המעוצב ומותיר רושם רב על כל מי שנכנס פנימה.
מיתוג מוצלח בדיגיטל
מאז כניסת האינטרנט לחיינו יש הצלחה רבה בכל מה שקשור לנושא מיתוג מוצלח וזאת באמצעות הדיגיטל. הרף של הפרסום עולה משנה לשנה ולכן רוב הלקוחות משקיעים חלק ניכר מתקציב השיווק שלהם לטובת הדיגיטל, וזאת לאור האפקטיביות הרבה שלו. דפי הנחיתה היצירתיים של המותג המכילים גם את הלוגו הצבעוני שהוא כבר מוכר, מתפרסמים ברשתות החברתיות המובילות כמו אינסטגרם, טיק טוק ופייסבוק. ככל שהדברים הם וויזואליים הם בולטים יותר ולכן יוצרים אינטראקציה מעולה עם הלקוחות הפוטנציאליים.
שם המשחק הוא חווית הלקוח
כל לקוח מעוניין שתהיה אצלו חווית רכישה כשהוא מגיע לאתר האינטרנט ומזמין מוצר כלשהו. זו הסיבה שהחברות מעניקות משקל רב לנושא בניית אתרים תוך ביצוע עיצוב יפהפה ומזמין של האתר המקצועי. בדרך זו הלקוח נהנה לשהות באתר הספציפי, לא אחת הוא נכנס אליו שוב ושוב כדי ללמוד וליהנות מהערך המוסף שהוא מעניק לו.
אתר אינטרנט איכותי של החברה
אתר האינטרנט של כל חברה הוא חלון הראווה שלה בעולם הדיגיטלי. זו הסיבה שעל פי המטרות של החברה יוצר בונה האתרים מיתוג מוצלח אשר כולל את שפת המיתוג שלה. כך הוא חושף את הלוגו ואת הבידול שלה מול המתחרים שמייצרים פריטים שאינם ברמה המקצועית של חברה זו. ככל שהבידול יהיה מעמיק יותר כך יעלה קרנה של החברה ודבר זה יסחוף לקוחות פוטנציאלים לבקר באתר וגם לרכוש בו מוצרים.