מעמדי קטלוגים מעוצבים למיתוג יעיל של הדוכן שלכם
כחלק מהקמה של דוכן לקידום מכירות, צריך לחשוב כיצד הלקוח הפוטנציאלי, שכבר הגיע והתעניין במוצר שאותו אתם משווקים- ימשיך הלאה לדרכו כשהמידע ששיווקתם לו יישמר בראשו ולא יישכח. מומלץ להשקיע בייצור קטלוגים המפרטים את מגוון השירותים והמוצרים שאתם מציעים, ולאפשר לעוברים ולשבים לקחת לעצמם עותק, על מנת להתעניין מחדש בשירות שאתם מציעים גם כאשר יעזבו את התצוגה. מעמדי קטלוגים יכולים לאפשר לכם העמדת כמות מכובדת של דפי מידע, ולהקנות לדוכן שלכם אפקט מרשים של עסק רציני ואמין.
סטיקי מציעים חבילה של מוצרים לתערוכות
מתקנים לפרוספקטים הם חלק ממגוון מעמדים לתצוגה שניתן למתג לפי צרכי העסק שלכם. הדפסה דיגיטלית אצל סטיקי המתמחים בכך, תאפשר איכות תמונה מעולה ותשדרג את הנראות של דוכן התצוגה. מעמדי קטלוגים כמו גם שאר מתקני התצוגה יכולים להגיע במספר גדלים, ובמגוון חומרי גלם, בהתאם לתקציבכם ולצורך הממשי של הדוכן שאתם מבקשים להקים.
כיצד להעשיר את דוכן התצוגה באמצעות מעמדי קטלוגים
המטרה שלכם כנציגי העמדה המייצגת את העסק בכנס או בתערוכה, היא לעשות שימוש מושכל באביזרים שבחרתם להציב בה. פוסטרים וקירות פרסום שיעטרו את הדוכן אמורים להעשיר את המידע שאתם, כאנשי השיווק של העסק, תעבירו ללקוח המתעניין בכוחות עצמכם- ולא לדבר במקומכם. קטלוגים לעומת זאת, מאפשרים לאותם הלקוחות שכבר חוו את הרושם הראשוני, לחזור ולהעמיק את הידע שהתקבל על ידכם בעל פה, באמצעות מוצרי דפוס בהם יינתן להם מידע נוסף. חשוב להשקיע בעיצוב הקטלוגים והברושורים שתחלקו ללקוחותיכם- מוצרים אלו כן מדברים במקומכם, הרבה אחרי שהתערוכה נסגרת. התייעצו עם המומחים של סטיקי, שיסייעו לכם לעצב את המוצרים המודפסים שלכם בצורה שתקדם את המסר הפרסומי אותו תרצו להעביר, בצורה האפקטיבית ביותר.