איך לשלב מעמדי תצוגה בדוכן המכירות
הצגה נכונה של העסק שלכם בתערוכה או כנס, יכולה לעשות את ההבדל האם אנשים יתעניינו במה שיש לכם להציע, או שלא יתאמצו להביט מקרוב בדוכן שלכם, וכך ייצא שהשקעתם את זמנכם וכספכם לשווא. כדאי לדעת כיצד מעמדי תצוגה בעיצוב נכון שיתאים למה שאתם רוצים לשווק, ובהתאמה מדויקת של מתקני התצוגה או הפופ אפ לצרכי העסק וקידום התוכן המבוקש, יכולים לעזור לכם בהגדלת המכירות ואפילו לחסוך לכם זמן וכסף.
סוגים שונים של מעמדי תצוגה
המטרה של אביזרי הפרסום השונים אותם תשימו בדוכן המכירות, היא להעביר את המסר הפרסומי שלכם בדרך המתאימה ליצירת תצוגה מרשימה, ושתהיה הכי אפקטיבית עבורכם. אפשר לרכוש מעמדים גדולים כמו פלקסים המורכבים מכמה יחידות היכולים ליצור קיר פרסומי של ממש, להגברת האפקט ולקידום מכירות מרשים מבחינה ויזואלית עבור מוצר מסוים, שניתן להדפיס את תמונתו על גבי נייר למינציה או שמשונית. דפוס דיגיטלי איכותי כמו אצל סטיקי, המתמחים בייצור מוצרים למיתוג עסקים המותאמים אישית באיכות וגרפיקה מדהימים, יאפשר הגשמת כל רעיון גרפי, הבאתו לדפוס ויצירת מתקן פופ אפ באיכות גבוהה.
הקמה ופירוק דוכני תצוגה בתוך זמן קצר
מעמדי תצוגה איכותיים ופשוטים יכולים לחסוך לכם זמן יקר, והוצאה כספית על אנשי הקמה – לדוגמה חצובות ומתקנים לקאפה הם מוצרים מרשימים אך פשוטים למדי, שניתן לקפל ולהרכיב בתוך דקות ספורות. את העיצוב תוכלו לשנות באמצעות מיקום שונה מתצוגה לתצוגה בזכות אפשרות לנשיאה קלה ממקום למקום, ואת הפרסומת עצמה להחליף בקלות באמצעות שימוש במדבקות או פוסטרים במסגרות קליפס.
כנסו לאתר של סטיקי כדי להתרשם מעוד אפשרויות וסוגים של מעמדים, רולאפ ומתקנים עבור דוכני מכירות ומיצגים, התייעצו עם הצוות המיומן והתאימו לעסק שלכם את המוצרים לקידום המכירות שיתאימו לכם באופן אישי.