איך נמתג את המבצעים בחנות שלנו?

מחקרים שונים מעידים על כך שיותר ממחצית המבצעים אינם מצליחים להשפיע על המכירות בחנות, לכן קיימת חשיבות גדולה לתכנון מקדים ולמיתוג שיאפשרו לכם לקדם בצורה נכונה את המבצע, כדי באמת לראות את אותה עלייה מבוקשת במכירות, או לחלופין – להשיג את המטרה שלשמה יצאתם במבצע מלכתחילה.

מכיוון שעולם הקמעונאות מאוד תחרותי, וישנן לא מעט חנויות אשר מתחרות על אותו נתח שוק, אם שאלתכם את עצמכם באילו צעדים עליכם לנקוט כדי לשפר את הביצועים ולהבטיח שכולם ישימו לב למבצעים שלכם בחנות דווקא, כדאי שתקראו את הפרטים הבאים.

מהם מבצעים?

מבצעים הם למעשה טקטיקות שיווק שבעלי חנויות משתמשים בהן כדי להגדיל את המכירות ולהפוך את המוצרים בחנות לאטרקטיביים יותר ועל מנת לעודד את הצרכנים שנמצאים בחנות פיזית לבצע רכישה וליהנות מדיל יותר משתלם מהרגיל. מבצעים גם יכולים לעזור לכם להכניס מוצרים חדשים לשוק, להעביר מוצרים מבוססים לשווקים חדשים או להעלות את המודעות הכללית למותג שלכם.

כדי להבטיח שהמבצעים שלכם יעבדו, עליכם לקדם אותם בצורה טובה והטיפים הבאים יעזרו לכם להשיג את כל המטרות שהגדרתם לעצמכם.

וודאו שכולם יודעים על המבצע

למרות שקונים רבים כבר עשויים להכיר את המוצרים שלכם, מיתוג המבצעים מציע דרך מעולה למשוך לקוחות חדשים. יש המון חנויות שם בחוץ ואם יצאתם במבצע חדש עליכם לוודא שהוא ימשוך את תשומת הלב של הלקוחות ויהפוך את החנות שלכם להרבה יותר אטרקטיבית.

אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי הדפסת מדבקות לחלון ראווה. מדבקות לחלונות ראווה עם המילה SALE עליהן מראות ללקוחות שיש אצלכם התרחשות חיובית ומבצעים ששווה לבדוק ויפה שעה אחת קודם.

בחרו בצבעים בולטים

כאשר אתם מחליטים להדפיס מדבקות המכריזות על מבצע חדש, שימו לב שאתם בוחרים בצבעים בולטים שלא ישאירו מקום לספק. צבעים בולטים מושכים את תשומת הלב, וגורמים ללקוחות אשר מטיילים מחוץ לחנות להתעניין ולהסתקרן.

מלבד המילה “מבצע” אתם יכולים להוסיף גם את אחוזי ההנחה שאתם מציעים, או את סוג המבצע שאתם מקדמים, כך שמראש הלקוחות ידעו למה הם נכנסים. אל תשכחו להציג את הדברים בצורה הכי אטרקטיבית שיש!

הגודל כן קובע

דבר נוסף שעליכם לעשות הוא לוודא שהמדבקות שאתם מדפיסים גדולות מספיק כדי ללכוד את תשומת הלב של הלקוחות. צבעים בולטים אינם מספיקים אם המדבקה קטנה מדי ולא גלויה לעין.

במרכזי קניות, רוב החנויות יוצאות לתקופת מבצעים סביב אותו הזמן בשנה פחות או יותר, לכן וודאו שהמדבקה שאתם מדפיסים גדולה מספיק, כדי שאף לקוח לא יפספס אתכם וכולם יוכלו לדעת שאתם מקדמים מבצע משתלם.

בחרו בבית דפוס מקצועי

כאשר מדפיסים מדבקות עבור חלון ראווה, חשוב לוודא שהתוצאות יהיו כמה שיותר איכותיות, כך שהמדבקות ידבקו בקלות, ושגם ניתן יהיה להסיר אותן מחלון הראווה בתום המבצע, והן לא ישאירו אחריהן סימנים. מדבקות איכותיות קל להדביק, הן יודפסו על ידי אמצעים מתקדמים ברזולוציה גבוהה ובצבעים בולטים, וכדי להפיק מהם את כל היתרונות עליכם לבחור בבית דפוס מקצועי ובעל מוניטין.

בסטיקי בית דפוס דיגיטלי תל אביב, תוכלו ליהנות ממעטפת שלמה של שירותים לעסקים. בבית הדפוס תוכלו להדפיס מדבקות לחלונות ולזכוכית, לבצע הדפסת קטלוגים מקצועית, להדפיס מוצרי פרסום וקידום מכירות, מתקני תצוגה, מדבקות לרכב, רולאפים, פתרונות שילוט מודולריים ושלל מוצרים אשר יאפשרו לכם למתג ולקדם את העסק בצורה מקצועית ולוודא שכולם ידעו על המבצעים המעולים שלכם. אין ספק שבית דפוס מקצועי מציע לכם נקודת התחלה טובה ואת היכולת לבלוט בסביבה תחרותית!

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015