איך תגרמו לכך שאנשים ישמרו את כרטיס הביקור שלכם?

כאשר אתם מעצבים כרטיסי ביקור, המטרה שלכם היא להעביר לאנשים את פרטי הקשר שלכם, כך שתהיה להם דרך לתקשר אתכם אם יזדקקו אי פעם לשירותים ולמוצרים שלכם. אך מה שרבים לא לוקחים בחשבון כאשר מעצבים כרטיס ביקור רגיל ושגרתי הוא, ש- 80% מהאנשים (!) שמקבלים כרטיס ביקור, פשוט אינם שומרים אותו.

לכן, אם כבר אתם משקיעים ב- הדפסת כרטיסי ביקור, כדאי שתהיה לכם איזו אסטרטגיה יצירתית, כדי ליצור לעצמכם כלי שיווקי רווחי שיחזיר את ההשקעה ולא יסיים את דרכו בפח הקרוב.

עצבו כלי שיווקי ופרסומי ולא רק כרטיס עם מידע

כרטיס הביקור השגרתי כולל מידע ליצירת קשר ותו לא, כמו שם העסק, כתובות רלוונטיות, חשבונות מדיה חברתית, מספר טלפון וכדומה. אבל כולנו נסכים שהמידע הזה מעט משעמם, מה גם שברוב המקרים, אפשר אפילו למצוא אותו בקלות בגוגל.

אם אתם רוצים לבלוט, עליכם להסתכל על עיצוב כרטיס הביקור מנקודת מבט קצת אחרת והרבה יותר יצירתית ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם שפע של רעיונות מעולים לכרטיסי ביקור לא שגרתיים.

רעיונות לעיצוב הכרטיס בצורה יצירתית

העיצוב הנכון יכול להפוך את כרטיס הביקור שלכם להרבה יותר מסתם כרטיס ביקור, להעניק לו ערך מוסף ולהגדיל את הסיכוי שישמרו אותו בהישג יד:

  • כרטיס ביקור ממגנט – לכרטיסי ביקור שמודפסים על מגנט יש המון יתרונות. קודם כל הגודל, הם עדיין בגודל ארנק כך שאפשר לשאת אותם לכל מקום. הם פונקציונליים, עמידים, אינם עולים הרבה וכוללים המון אפשרויות התאמה אישית לבחירתכם. ולבסוף, הם תמיד יישארו בגובה העיניים על המקרר של הלקוחות שלכם.
  • כרטיסיית ניקוביםכרטיס ביקור אשר מציע ללקוחות שלכם ליהנות מהטבות בעת רכישת שירותים הוא פשוט חובה ויכול לעשות פלאים. כרטיס הביקור מכיל מספר קבוע מראש של ניקובים, אשר לאחר ניצולם מקבלים מתנה. בעזרתו תוכלו להפוך לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים, ומלבד העבודה שלקוחות ישמחו לשמור אותם, הם יכולים להגדיל את הרווחים.
  • כרטיסיות השראה – לכל כרטיס ביקור ישנם שני צדדים וזהו יתרון שעליכם לזכור בעת העיצוב. תוכלו להשתמש בשני הצדדים ולעצב לעצמכם כרטיס ביקור מרשים וייחודי. אחת הדרכים היא להדפיס על צד אחד של הכרטיס משפטים מעוררי השראה שרלוונטיים לתחום העיסוק שלכם ועל הצד השני של הכרטיס את פרטי העסק.
  • כרטיס שמתחבר למחזיק המפתחותדרך נוספת לעורר עניין ולגבש אסטרטגיה יצירתית היא להגדיר מחדש את אופן השימוש של כרטיס הביקור. עצבו כרטיס ביקור מחומרים עמידים ולא מנייר וצרו מחזיק מפתחות / כרטיס ביקור מיוחד. כאשר כרטיס הביקור מחובר לצרור המפתחות, הוא תמיד יישאר בהישג יד.
  • כרטיס עם אפשרות לכתוב מועדי טיפול אם אתם עוסקים בתחום הטיפולי או בתחומי האימון השונים, תוכלו לעצב כרטיסי ביקור שבצדם השני ישנה טבלה ובה האפשרות לכתוב את מועדי הטיפול הבאים. העיצוב נתון לבחירתכם, תוכלו להדפיס את ימות השבוע, תאריכים או שעות והלקוחות יוכלו לסמן לעצמם את המועד הבא בו תפגשו.

בעת הדפסת כרטיסי ביקור אינכם חייבים ללכת עם הזרם ולעשות מה שכולם עושים. זכרו שכרטיס הביקור הוא כלי שיווקי שיכול לשמש אתכם באינספור דרכים, לכן חשבו מחוץ לקופסא ועצבו לעצמכם כרטיס ביקור לא שגרתי.

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015