איך תשפרו את נראות העסק בעזרת שילוט נכון?

שילוט לעסק הוא הרבה יותר מאשר דרך לומר לכולם שאתם כאן. מלבד ההצהרה השיווקית, שילוט מקצועי יכול להוסיף לעסק נגיעה דקורטיבית ולתרום המון למותג.
לכן בין אם השקעתם בשילוט כלאחר יד ובין אם עדיין לא השקעתם כלל, זה הזמן לקחת את פתרונות השילוט הקיימים אל השלב הבא, ולעצב לעצמכם שלט שישפר את החזות של העסק, יגרום לו לבלוט ביחס לעסקים אחרים באותה השורה, ויעזור לכם למשוך לקוחות חדשים במינימום מאמץ והשקעה.

שילוט פרספקס

ישנם סוגים שונים של פתרונות שילוט, לכל פתרון יש את היתרונות שלו, כמו גם את המראה שלו. הפרספקס הוא אחד מפתרונות השילוט שמצליחים ללכוד את תשומת הלב של הלקוחות, בגלל החדות והעומק שהוא מציע. זהו חומר שדומה לזכוכית אך בפועל מדובר בחומר פלסטי קשוח, אשר מוכר בשם זכוכית אקרילית. שלטי הפרספקס שתעצבו יהיו מאוד עמידים לכן תוכלו לתלות אותם בכל מקום כמעט ולשדר לכולם שהעסק שלכם מקצועי ובעל יוקרה.

שילוט רול אפ

סוג נוסף של אמצעי שילוט הוא הרול אפ. הדפסת רול אפ יכולה לעזור לכם ליצור אלמנט שילוט חזותי שלא ניתן לפספס. מכיוון שהרול אפ מגיע על סטנד, ניתן להעמיד אותו בכל מקום, פשוט לפתוח לפני השימוש ולגלגל בחזרה כאשר מסיימים. הרול אפ זמין בשלל גדלים ועיצובים, כך שתוכלו לשלוט בגודלו של הרושם שתרצו להשאיר. רול אפ יכול לעמוד בחזית של העסק, או במיקום יותר צדדי ולהעביר את המסרים שתרצו שיעביר עבורכם.

שילוט שמשונית

אם אתם רוצים להבטיח שאף אחד לא יוכל להתעלם מהעסק שלכם, עליכם להשקיע בהדפסת שילוט גדול ובולט לעין. שמשונית זהו פתרון שילוט גדול ומאוד אטרקטיבי, כך שיכול למשוך אל העסק שלכם המון פונים פוטנציאליים ולהבטיח שאף אחד לא יחלוף על פניכם. תוכלו לתלות את השלט מעל העסק שלכם ולשפר את הנראות שלו, אפשר לתלות אותו כאשר אתם יוצאים במבצעים או משווקים מוצרים או שירותים חדשים ובאמת שהשמיים הם הגבול.

שילוט קאפה

מה שנהדר בעולם המודרני, הוא שלרשותם של עסקים שרוצים לשפר את החזות והנראות של העסק עומדות לא מעט אפשרויות שילוט. אחת מהן היא שילוט קאפה. קאפה זהו פתרון שילוט חזק, עמיד ומרשים אשר מיוצר מפלסטיק מוקצף. הוא קל, כך שתוכלו לשאת אותו אתכם לכל מקום, כמו גם להניח בכניסה לעסק כד שכולם יראו אותו. על הקאפה שלכם תוכלו להדפיס כל מה שתרצו, בין אם אלו תמונות, בין אם לוגו ובין אם מידע מקצועי.
ולסיכום, אינכם צריכים לשבור את הכיס כדי לגרום לעסק שלכם לבלוט. לפעמים הפתרון טמון דווקא בדברים הקטנים שעושים הבדל גדול ומשמעותי. הדפסת פתרונות שילוט תיקח לכם רק כמה רגעים, במקרים רבים תוכלו גם לעשות זאת בעצמכם, והיא תוביל לשינוי משמעותי בנראות של העסק שלכם!

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015