כל מה שרציתם לדעת על חיתוך אותיות לייזר

עם התקדמות הטכונולוגיה, השימוש בלייזר הופך להיות הרבה יותר מהותי ומוכר גם במגוון רחב של תחומים ושווקים שונים. שיטת חיתוך אותיות לייזר הינה שיטה אשר מתפתחת מידי יום, וכעת נמצאת בשיאה עם מכונות ייחודיות ומדוייקות אשר מאפשרות לבצע כל חיתוך שתרצו, ולא רק קווים ישרים, ועל מגוון רחב של חומרי גלם שונים.

שיטות החיתוך בלייזר מאפשרות ליצור מגוון רחב של מוצרי פרסום או שילוט לעסקים ומאפשרות לכל אחד למצוא את החיתוך המתאים לו באופן אישי. בין אם זה חיתוך של הלוגו של העסק לטובת שלט עץ או מתכת לעסק, חיתוך על מדבקות לרכב או מדבקות לחלונות המאפשר פרסום של העסק בדרכים ועוד.

אם גם אתם חושבים להזמין שירות חיתוך אותיות לייזר ורוצים לדעת יותר על התהליך, קראו את המאמר הבא ותמצאו מידע חשוב שיסייע לכם רבות.

 

שימוש במגוון רחב של חומרי גלם

היום מערכות הלייזר מתקדמות מאוד ומאפשרות חיתוך מגוון רחב של חומרי גלם שונים. ניתן לבצע חיתוך אותיות לייזר על עץ, מתכת, זכוכית, בד, נייר, ניילון ועוד מגוון עצום של חומרים שונים. בצורה הזו, המכונה מאפשרת ליצור חיתוך מדוייק לכל חומר שתרצו, וכך מאפשרת לכם ליצור מגוון עצום של מוצרים שונים בקלות ובמהירות – בין אם מדובר בשלטי חוץ לעסק, שלטי פנים, מדבקות פרסום שונות ועוד.

מערכות הליייזר מבצעות את החיתוך דרך מחשב וללא מגע יד אדם. בפעם הראשונה מפעיל המכונה מזין את התבנית במחשב, והיא מבצעת את החיתוך בדיוק על פי התבנית. כך נוצר חיתוך מדוייק לחלוטין אשר אינו מצריך עבודת ליטוש של האותיות לאחר החיתוך, כפי שהיה נדרש בעבר.

 

עבודה זולה ומהירה יותר

עוד יתרון חשוב של שימוש בלייזר לחיתוך אותיות הוא הוזלה משמעותית של עלויות העבודה. אם בעבר, כאשר החיתוך היה מבוצע באופן ידני, היתה נדרשת עבודה רבה, זמן רב וכוח אדם גדול, היום המכונה מבצעת את רוב התהליך לבד וכך נחסכות שעות של עבודה, והרבה מאוד עלויות ייצור, מה שמוזיל את העלות הסופית.

Tags: , ,

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015