מדבקות קיר לעסק – איך ומה בוחרים

כולם היו רוצים שהמקום בו מבלים את עיקר זמנם יראה יפה, נעים ומזמין. שינויים קטנים, כמו הדבקת מדבקות קיר, יכולים לעשות הבדל גדול, להפוך את המשרד להרבה יותר עדכני ומעוצב וליצור מהפך מוחלט.

מה היתרון במדבקות קיר?

כאשר אנשים רוצים ליצור מראה יותר מעוצב הם מתמקדים בהחלפת הרהיטים או מבצעים שינויים יקרים. מדבקות קיר מציעות לכם שינוי משמעותי בעלות מינימלית וזהו יתרונן הגדול. הן מוסיפות עניין לכל חלל, מיוצרות מחומרים שונים כדי להתאים למשטחים שונים והן זמינות בעיצובים שונים ומגוונים החל בציורי קיר ועד מילים ומשפטים. תוכלו אפילו לקנות מדבקות לזכוכית ולעטר את החלונות במשרד שלכם.
אם תהיתם כיצד לבחור מדבקות קיר, הטיפים הבאים יעזרו.

החליטו על מיקום המדבקות

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להחליט היכן להדביק את המדבקות שלכם. יש המון סוגים של מדבקות וכאשר אתם מחליטים על מיקום, יהיה לכם קל לבחור את העיצוב המתאים ביותר לחלל שבו אתם עתידים להדביק אותן.

קבלו קצת השראה

לאחר שהחלטתם על המקום שבו תרצו להדביק את המדבקות תוכלו לעשות קצת מחקר ברשת ולקבל השראה לגבי רעיונות. באמצעות מחקר תוכלו לראות מה יראה טוב על הקיר או על החלון, מהם הטרנדים הכי בולטים בעולם המדבקות לקיר ואילו מדבקות כדאי לכם לבחור.

התאמה בין גודל הקיר לבין גודל המדבקה

דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא גודל המדבקה שאתם בוחרים ביחס לגודל הקיר. מומלץ לבצע מדידות כך שיהיו לכם פרופורציות נכונות, לעיתים התמונה שמופיעה ברשת אינה משקפת את המציאות. כאשר יש לכם מידות תוכלו להשוות אותן למידות של המדבקות ולקבל קנה מידה מדויק יותר.

תחשבו על האווירה והתדמית שתרצו לייצר

לכל עסק יש תדמית שונה ואווירה שונה ולמדבקת הקיר שתבחרו תהיה השפעה על האווירה במשרד ועל התדמית שלכם. אם אתם רוצים ליצור אווירה תוססת ומהנה תוכלו לבחור במדבקות קיר צבעוניות או מצחיקות. אם אתם רוצים ליצור תחושה רגועה תוכלו לבחור מדבקות עם אלמנטים טבעיים, אם אתם רוצים לשדר עסקים תוכלו לבחור במדבקות עם משפטי השראה וכן הלאה.

בחרו נכון את הצבעים

לא משנה מה העיצוב של חלל המשרד שלכם, הצבעים משחקים תפקיד רציני ויותר מכך, יש להם את הכוח לפנות לרגשות של אנשים. כאשר אתם בוחרים את המדבקות לחלל המשרד שלכם, שימו לב שהצבעים מתאימים לעיצוב הכללי אך גם לתחושה שתרצו ליצור אצל אלו שרואים אותן.

בחרו במדבקות איכותיות

מדבקות קיר מעניינות יכולות לשדרג את עיצוב המשרד, התחושה בו ועוד. השתדלו לבחור מדבקות איכותיות שמיוצרות מחומרים עמידים שיחזיקו מעמד לאורך זמן. כמו כן בחרו במדבקות שמתאימות למקום בו אתם מתכננים להדביק אותן. כדאי שאלו יהיו מדבקות מחומר שאפשר לנקות ושהדבקתן קלה ונוחה.
את המדבקות תוכלו להדביק במקומות שונים כמו למשל בקיר הכניסה, על חלונות. בחירה נכונה של מדבקות יכולה לעשות הבדל גדול ולכן עליכם לוודא שיש התאמה בין המדבקה לבין יישומה בחלל.

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015