מהם 5 מוצרי הדפוס הדיגיטלי שאתם חייבים בעסק שלכם?

הדפוס הדיגיטלי שפרץ לחיינו בתקופה האחרונה הולך וצובר תאוצה ופותח צוהר לעולם חדש של אפשרויות שיווקיות עבור עסקים. ראשית הוא הופך את הכל להרבה יותר נוח – ניתן להדפיס את המוצרים ישירות מקבצים אלקטרוניים שנמצאים על המחשב, מה שמאפשר לכם לעצב את מוצרי הדפוס שלכם אונליין, בזמן הנוח לכם, תוך שאתם נעזרים בפלטפורמה האינטרנטית של בית הדפוס.
ושנית, גם התוצרים איכותיים יותר. הדפוס הדיגיטלי מציע עקביות, רזולוציה גבוהה, צבעים חזקים והתאמה אישית של חומרי השיווק.
למרות שישנם סוגים שונים של מוצרי דפוס דיגיטלי, על חמשת הבאים לא כדאי לכם להתפשר, כאשר מדובר בעסק שלכם.

 

כרטיסי ביקור

הדפסת כרטיסי ביקור זו הדרך המושלמת לקדם את המותג שלכם. תוכלו להדפיס כמות גדולה של כרטיסי ביקור בעלות משתלמת ולחלק אותם באירועים שונים: בעת מפגש עם לקוח חדש, בכנסים, בתערוכות וכדומה. כרטיסי ביקור קלים להפצה ולהצגה, אפשר לעצב אותם בדרכים שונות ויצירתיות כדי שימשכו את העין, הם מתאימים לגודל הכיס ויותירו רושם מקצועי מתמשך.

פליירים וברושורים

גם בעולם כל כך מתקדם טכנולוגית, הפליירים והברושורים עדיין לא נכחדו והסיבה לכך היא שהם פשוט מצליחים להעביר את המסר בצורה טובה וקולעת למטרה. קל להפיץ ברושורים ופליירים, והם נותנים לכם שטח גדול ונרחב כדי להעביר מידע באופן מדויק ולהרחיב על העסק או על המוצרים שלכם. העלות של הדפסת פליירים וברושורים נמוכה יחסית לאפיקי שיווק אחרים, ניתן להתאים אותם באופן אישי לעסק שלכם והם משדרים אמינות ומקצועיות.

שמשונית

שמשונית היא כלי שיווקי מאוד יעיל לעסקים. הדפסת מידע שיווקי על שמשונית תלכוד את העין ואת תשומת הלב, ולו רק בגלל הגודל של השלט. כלי שיווקי זה פונה לשוק נרחב ומגוון, שטח הפרסום גדול כך שאפשר לכלול בו את המידע הרצוי בקלות, ומעבר לכך, לשמשונית יש נוכחות והיא יכולה להגדיל את מידת החשיפה לעסק על בסיס קבוע ויומיומי לקהל יעד נרחב. אין ספק שזהו אמצעי פרסום יעיל שאפשר להדפיס עליו כל דבר, לקדם מבצעים מיוחדים, מוצרים שיצאו לשוק, או פשוט להודיע ללקוחות שאתם כאן.

תגים

אתם אולי חושבים שתגים הם מוצר שימושי רק כאשר מדובר בכנסים ותערוכות, אך היתרונות הנלווים אליהם בעת שימוש קבוע גדולים באופן מפתיע. יש מקומות שבהם עובדים עם תגים על בסיס יומיומי והסיבה לכך היא שלתגים יש השפעה עמוקה הן על הלקוחות והן על העובדים בחברה. תגים עם שם מעניקים תחושה חזקה של אחריות וגאוות יחידה לעובדים, הם משפרים את חוויית הלקוח, הם מעולים למיתוג העסק, משדרים מקצועיות ומשפרים את האינטראקציה בצורה משמעותית על ידי כך שחוסכים את שלב ההיכרות הראשוני.

מעטפות ממותגות

אולי לא חשבתם שנייר המכתבים שלכם הוא דרך לשווק את העסק אבל תתפלאו לגלות כמה ערך יכולות לספק לכם מעטפות ממותגות. מעטפות יוצרות את הרושם הראשוני כאשר אתם שולחים מכתבים ללקוחות, והן מחזקות את התדמית שלכם. על ידי מיתוג המעטפות אתם מעלים את המודעות לעסק ומעבירים בצורה ברורה יותר את המסר שלו. מעטפות ממותגות משדרות מקצועיות, אמינות, הן מגדילות את הסיכוי שהלקוחות באמת יפתחו את המעטפה והן עוזרות להם לדעת מראש מה מצפה להם בפנים.

 

ולסיכום, זה די ברור שמוצרי דפוס דיגיטלי יכולים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא. עכשיו כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור בבית דפוס דיגיטלי מקצועי ומתקדם שיספק לכם את מוצרי הדפוס האיכותיים ביותר, בזמן קצר ובמחירים משתלמים במיוחד!

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015