מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים חיתוך אותיות לייזר?

רוצים להזמין שלטים לעסקים אשר מיוצרים בשיטה של חיתוך אותיות לייזר? מחפשים את השלט המתאים ביותר עבורכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

אנו מציעים לכם מגוון רחב של שלטים איכותיים ועבודות חיתוך אותיות לייזר אשר יהפכו את העסק שלכם להרבה יותר מרשים ויגרמו לתנועה מתמדת אל בית העסק. אנו מקפידים על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר אשר יחזיקו מעמד זמן רב, ועל שיטות יצור קפדניות אשר יעניקו לכם את המוצר המדויק והנכון ביותר בשבילכם.

אך מה חשוב שתבדקו לפני שאתם מזמינים חיתוך אותיות לייזר? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

גודל ומידות

לפני שאתם מזמינים חיתוך אותיות לייזר, אתם חייבים לדעת מהו הגודל הסופי של המוצר לו תהיו זקוקים. אם מדובר בשלטי חוץ, עליכם לברר את התקנות העירוניות. לא תרצו להגיע למצב בו אתם משקיעים ומזמינים שלט מרשים ומיוחד ובסופו של דבר מבינים כי עליכם להסיר אותו בשל חריגה מהתקנות העירוניות במקום בו ממוצב העסק שלכם. יחד עם זאת, קחו בחשבון כי גם שלט קטן מידי עלול לפגוע ברמת החשיפה אל העסק ולכן חשוב למדוד את המידות המדויקות והנכונות עבורכם.

אם מדובר בשלטי פנים, קחו בחשבון את המקום עליו תתלו את השלט ובצעו מדידה מדויקת על מנת להבין מהו הגודל המקסימלי שמתאים עבור אותו חלל.

התקנה

עוד דבר שעליכם לקחת בחשבון הוא ההתקנה. במיוחד אם אתם מזמינים חיתוך אותיות לייזר בגדלים גדולים, אתם חייבים לקחת בחשבון גם את עבודות ההתקנה. לא בכל מקום יציעו לכם גם התקנה מקצועית ולכן אם אתם מבצעים השוואת מחירים, בדקו זאת.

לא מעט פעמים אנו נתקלים באנשים אשר חושבים כי מצאו אופציה זולה יותר, אך לאחר מכן מתווספות להם עלויות של הובלה והתקנה אשר הופכות את המחיר הסופי להרבה יותר גבוה מזה שהם חשבו עליו, ואת ההוצאה הכוללת להרבה פחות משתלמת ממה שהם תכננו עבור השלט שלהם.

 

Tags: ,

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015