מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים שלטים לעסקים?

מחפשים שלטים לעסקים? זקוקים לעבודות שילוט איכותיות ומתקדמות אשר יהפכו את השלטים מחוץ או בתוך העסק שלכם לבולטים ושימושיים יותר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

אנו מציעים לכם מגוון רחב של עבודות אשר מתאימות ליצירת שלטים לעסקים כמו חיתוך אותיות לייזר ועיצוב שילוט ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה אישית לכל עסק ועסק.

לאורך כל הדרך, ובכל שלב של העבודה אנו מבצעים, אנו מקפידים לעשות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ובכלי העבודה המתקדמים ביותר. בצורה הזו אנו יכולים להבטיח ללקוחות שלנו עבודה איכותית ומקצועית ולספק להם תוצר המתאים באופן מלא לדרישות שלהם.

 

מה חשוב שתבדקו לפני שאתם מזמינים שלטים לעסקים? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

חיצוני או פנימי?

במידה ואתם עומדים להזמין שלטים לעסקים אשר יוצבו בצד החיצוני של העסק שלכם, עליכם לקחת בחשבון הגדרות והיתרים של הרשות העירונית אשר בתחומה נמצא העסק שלכם. לדוגמא, גודל השלט או הגובה שלו, תאורה וכדומה. לכל רשות עירונית יש הגבלות שאתם לא יכולים לחרוג מהן, ולכן לפני שאתם מזמינים שלטים לעסקים, וודאו כי אתם יודעים מהן ההגבלות הללו ולא מזמינים מוצר אשר יחרוג מהן.

בנוסף, קחו בחשבון את המקום בו תתלו את השלט, אמצעי ההתקנה הדרושים, חיבורים חשמליים במידת הצורך ועוד. וודאו כי יש לכם את כל התשתית להתקנה של שלט מהסוג אותו אתם מחפשים.

עלויות נלוות

לפני שאתם מזמינים שלטים לעסק שלכם, במיוחד אם התקציב שלכם מוגבל מאוד, עליכם לקחת בחשבון עלויות נלוות נוספות אשר יכולות לייקר את ההוצאה הכוללת עבור העסק שלכם. לדוגמא, עלויות של התקנה, עלויות הזמנת חשמלאי לחיבורים עבור שלטי תאורה כאשר אין תשתית מתאימה, עלויות תחזוקה שוטפות וכדומה.

אנו מציעים לכם ייעוץ מקצועי בכל שלב ואתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי אתם מבצעים את ההזמנה הנכונה עבורכם ולא תגיעו למצב של עלויות מפתיעות או הוצאות נוספות שיהיה לכם קשה יותר להתמודד איתן.

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015