איך תרוויחו יותר לקוחות ממיתוג הרכב שלכם?

חברות, בתי עסק, משרדים ועצמאיים יכולים ליהנות מיתרונות רבים במידה ויבצעו תהליך של מיתוג עסקי. מיתוג שכזה יכול לסייע בין היתר ביצירת תדמית טובה, בקידום מכירות, בהשגת לקוחות חדשים. בשורות הבאות נתמקד ברעיון של מיתוג עסקי על ידי מיתוג הרכב. תוך כדי כך נראה כיצד ניתן להרוויח בזכות צעד זה יותר לקוחות וזאת – בלי שצריך להשקיע בהוצאות שיווק גבוהות.
 

עיצוב הרכב ושדרוגו

לפני שנראה כיצד ניתן להרוויח יותר לקוחות ממיתוג הרכב, חשוב להבין שיש לבצע את המיתוג הזה בצורה נכונה. צורה נכונה משמעותה היא מיתוג נכון, אסתטי, עם שדרוג אמיתי של הרכב. דרך חשובה מאוד היא לעצב את הרכב תוך הוספה של לוגו עסקי. את הלוגו יש להוסיף במקום המתאים, להשגת נראות גבוהה. בנוסף, יש להוסיף מספר טלפון ו/או כתובת אי מייל, כך שכל לקוח פוטנציאלי יכול ליצור קשר בקלות וללא מאמץ. בנוסף, ניתן להוסיף איזה שהוא פרט נוסף, איור מיוחד, סמל, סיסמה וכדומה, כדי למשוך את העין. כל זאת, בצבעים מתאימים ובאופן שלא נראה המוני או מאולץ.
 

יוצרים חשיפה

מיתוג הרכב מעלה באופן ניכר את פוטנציאל החשיפה של העסק. כאשר עושים נכון את עבודת העיצוב והשדרוג של הרכב, הוספת לוגו, סלוגן, טלפון וכדומה, הופכים את הרכב במחי יד למודעת פרסומת אפקטיבית ולא פחות חשוב – ללא צורך בהוצאות קבועות.
יש לזכור שהרכב של העסק נמצא כמעט תמיד בחוץ, ברשות הרבים, ואנשים רבים ומכל הסוגים מבחינים בו ובמיתוג שעליו. לא משנה אם מדובר ברכב של בעל חנות לממכר גלידות, ברכב של עורך דין, נוטריון, מפעיל של ימי הולדת או מנכ”ל של סוכנות ביטוח, רבים הם האנשים שמבחינים ברכב וכעת יהיו מודעים לשירות שהם יכולים לקבל מבעליו.
כאשר הרכב נוסע בכביש, נמצא בפקק, בחנייה, בדרך לעבודה או בטיול של סופשבוע, חבל לפספס את ההזדמנות לפרסם את העסק בלא מאמץ. מיתוג הרכב בצורה מקצועית ונכונה יביא עם הזמן לא מעט לקוחות חדשים, בלא שצריך לפתוח בקמפיין פרסומי מיוחד, עם עלויות גבוהות.

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015