ציוד משרדי חובה בכל משרד אדריכלי

כל משרד אדריכלי זקוק לציוד אשר יאפשר לעובדים שבו לממש את החזון העיצובי שלהם ולהביא אותו לידי מימוש. אבל מהו הציוד אשר נחשב בגדר חובה? סקרנו בכתבה הבאה כמה פריטים שכל משרד אדריכלי איכותי חייב שיהיה בו. הצטרפו וגלו איזה ציוד משרדי נכנס לכתבה!

סרגלים קלאסיים

למרות שאנו בעידן שבו אנו עוברים לדיגיטליות מלאה, אדריכלים רבים עדיין זקוקים לתת ליצירתיות שלהם דרור ולהתחיל כל פרויקט על שולחן השרטוט הישן והטוב. בעזרת סרגלים מותאמים ניתן לאפשר להם לעבור על הנתונים, ליצור קווי אורך ורוחב אשר יתאימו לקונספט שלהם וליצור אילוסטרציה בדו מימד אשר תואמת את המידות הנדרשות לכל פרויקט ופרויקט.

לוחות שירטוט דיגיטליים למחשב

אם כבר דיברנו על שרטוט קלאסי, הרי שאין מנוס מלהזכיר את לוחות השרטוט הדיגיטליים אשר מתחברים לכל מחשב ומאפשרים לאדריכלים להעביר את הסקציה שלהם לתוכנות תלת מימד. בשוק יש מגוון של לוחות שירטוט דיגיטליים ולכן לא נמליץ על לוח ספציפי אולם רק נזכיר שחשוב שהוא יתמוך בתוכנות המתאימות ושהעט שלו תהיה רגישה לעוצמת הלחיצה.

לוח מחיק לפרזנטציות וישיבות צוות

לוח מחיק מאפשר לכם לייצר דברים שונים בלי להתחייב לתוצאה הסופית והיא מהווה תוספת הן לישיבות מרובות משתתפים והן לפרזנטציות מול לקוחות פוטנציאליים. הלוחות האלו מאוד שימושיים והן תחליף פשוט לשרבוטים המפורסמים על קירות הזכוכית. הם קלים לניקוי ולתחזוקה ומעולים להעברה של מסרים, קונספטים ורעיונות עוד ברמה הכי מוקדמת שלהם.

מדפסות פלוטר – שעובדות עם חומרי גלם שונים

אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר בכל משרד אדריכלי הן המדפסות. אבל בכדי ליצור מגוון של הדפסים במרקמים שונים ובגדלים שונים, אי אפשר להתפשר על פחות מאשר מדפסות פלוטר. מדפסות אלו מעניקים יכולות הדפסה בעלות נמוכה ועובדות עם יותר מאשר רק דפי A4. הן מאפשרות להדפיס טפטים,  בדים וחומרי שילוט אשר יהיו סקיצות לדבר האמיתי.

 דוגמאות של חומרים מוכנים – עבור לקוחות פוטנציאליים

בלא מעט מקרים אנו נאלץ להמחיש לקהל שלנו כיצד יראו הדברים בסופו של התהליך ולכן כדאי שיהיה במשרד כמה אקססוריז שיעזרו לנו בכך. החל מסוגי תאורה שונים אשר יעבירו את האווירה בכל חלל, דרך שלטים למשרד אשר יעבירו את המסר בכל חלל ועד לדפים מודפסים עם מגוון של צבעים. כל אלו יאפשרו ללקוחות להבין מה הם עומדים לראות בסוף התהליך ויאפשר ולהם להיכנס לתוך הראש של האדריכל ולהבין את החזון שלו.

 

לסיכום: אין ספק שלצד מחשבי המק והמקרנים הגדולים חייבים להתרכז בציוד משרדי אשר מהווה את הלב של המשרד האדריכלי. בכתבה הבאה סקרנו כמה מהמוצרים שהם בגדר חובה אולם כמובן שניתן להוסיף עוד מוצרים בהתאם לצרכים של המשרד, התקציב והרצונות של הצוות היצירתי.

 

 

 

 

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015