רול אפ – יתרונותיו לשימוש כאמצעי פרסום לעסק שלכם

רול אפ, ברמת ההגדרה המאד בסיסית, הוא מתקן תצוגה, הנועד לשמש בסיס לפוסטר או לכרזה. הנקודה המרכזית היא שכיום המדובר הוא באחד מאמצעי הפרסום והשיווק היעילים ביותר שיש בנמצא, שעה שרשימת היתרונות שלו מרשימה בכל קנה מידה. המאמר הנוכחי מסכם עבורכם את המאפיינים של הרול אפים ואת המעלות המגוונות שלהם.

הכול מתחיל מהניידות

רול אפ, מעצם המהות שלו, מאפשר לאלה שבחרו להצטייד לו לבצע את המלאכה של ההרכבה שלו, כמו גם את הפירוק שלו, בתוך שניות – וזאת באמצעות קיפול פשוט. בנוסף, מדובר בפריט הנחשב לקל משקל, כאשר לרוב משקלו אינו עולה על קילוגרם וחצי. עובדות אלה מגדילות בעשרות מונים את היעילות של הרול אפ, ולו מכיוון שהן מאפשרות להשתמש בו בכל רגע נתון. ואכן, המציאות מראה כי את הרול אפים תוכלו למצוא היום בשלל כנסים, תערוכות או מקומות ציבוריים, בכולם הם ימשכו אליהם תשומת לב חיובית.
פשטות ההקמה והשינוע של הרול אפ מקלה בעשרות מונים על ההתנהלות של אלה שעושים בו שימוש: להבדיל מפתרונות פרסום אחרים, כאן הם לא צריכים להשקיע שעות ארוכות בהכנות, אלא פשוט למקם את הרול אפ היכן שהם רוצים. בנוסף, מוצר זה מציע גמישות של ממש – למשל, האפשרות לשנות את מיקומו במתחם האירוע בהתאם למתרחש בו.

ההיבט הכלכלי של הרול אפ

כיום, עסקים מוציאים הון תועפות על אמצעי פרסום יקרים, אשר יעילותם מוטלת בספק. במקרה של רול אפים, החדשות הטובות הן שמדובר באחד מאפיקי הפרסום היותר זולים שיש: ניתן להצטייד ברול אפ איכותי, כולל הכרזה, במחיר שהוא באמת ובתמים שווה לכל נפש. כאשר בוחרים במתקן המיוצר על ידי חברה מהשורה הראשונה, מובטח כי הרול אפ יחזיק מעמד שנים על גבי שנים – גם בכך יש חיסכון כלכלי שאינו מבוטל כלל.
עובדה אחרת הראויה לציון היא שרול אפים מגיעים כיום במגוון וריאציות, מה שמאפשר לכל עסק לבצע את הבחירה המתאימה ביותר עבורו, וזאת על פי התקציב, השימוש של הרול אפ, העיצוב המבוקש שלו וכן הלאה. בין השאר, מדובר כאן על מתקני רול אפ בגדלים שונים (כולל רול אפ שולחני), רול אפ המיועד לתנאי חוץ או מתקן דו צדדי.

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015