רשימת ציוד משרדי מומלץ לעסקים

משרד איכותי אשר יש בו את כל הציוד המשרדי הטוב ביותר, מעניק לעובדים שלכם חוויה אחרת ומעלה את רמות הפרודוקטיביות שלהם לאין שיעור. אבל איך יודעים מה לרכוש לאופיס החדש? הכנו לכם רשימה מומלצת לציוד המשרדי שאף משרד לא יוכל לתפקד בלעדיו! הצטרפו אלינו לכתבה וגלו מה הכי שימושי וחשוב שיהיה על השולחן בעסק שלכם.

כלי כתיבה

למרות שאנחנו לגמרי כבר מקלידים כל דבר ולעיתים אף משתמשים בטאבלט כדי לנהל משימות, זה לא מקרי שכלי הכתיבה עדיין לא עברו מן העולם. הם מאפשרים לנו לחתום על מסמכים, לרשום בזריזות טלפונים חשובים או סתם שרבוטים כשמתחיל לשעמם בישיבה ארוכה. בקיצור – חובה!

לוחות מחיקים

אם כבר בישיבות ארוכות עסקינן, הרי שאין תחליף ללוחות המחיקים אשר עוזרים לנו בסיעור מוחות וקבלת החלטות. כיום מרבים להשתמש בלוח פלסטיק מחיק או באופציה לוח מחיק זכוכית, אשר מאפשרים לעבוד באופן מהיר ונקי ולמדויק. בלי להשאיר סודות חברה גלויים לעין זרה.

קלסרים לתיוק

המעבר לשמירה בענן אינה מעניקה פתרון תמידי למסמכים חשובים ורגישים אשר צריכים להיות על נייר ולכן כדאי להצטייד בקלסר שונה לכל תקופה ולקוח. חשוב שהקלסרים יתאימו לאזור האחסון ולגודל המסמך שאותו תתייקו, בכדי לחסוך במקום ולשמור על סדר לאורך זמן.

כרטיס ביקור וכרטיסי עובד

יש לכם פגישה עם לקוח חדש? אתם לא יכולים שלא לצייד את המשרד והעובדים עם כמה כרטיסי ביקור וכרטיס עובד רשמיים ואיכותיים. כיום, הדפסת כרטיסי פלסטיק  מאפשרת לכל עובד לקבל כרטיס ייחודי משלו במחיר משתלם ובזמן קצר – מה שהופך אותם לחלק אינטגרלי מכל משרד.

ניירות למדפסת

אחד הדברים הכי חשובים למשרד היא האפשרות להדפיס בכל רגע חוזה ולהוציא דברים מהעולם הדיגיטלי אל העולם האמיתי. לכן, מומלץ להצטייד בניירות למדפסת אשר יאפשר לכם לשמור על המדפסת היקרה שלכם באופן ראוי, מבלי להיתקע, תרתי משמע, בלי נייר מודפס.

מעטפות במגוון גדלים

מעטפות נחשבות לעוד אחד מהדברים הקטנים שפשוט חייב שיהיו במשרד. הן משמשים כל משרד כאשר צריך לשלוח קבלה או העתק פיזיים בדואר, כאשר צריך להפקיד כספים או סתם כאשר צריך להגיש את תלוש המשכורת בכל חודש – באופן ידני.

חותמות לאישור עסקאות

חשוב שלכל משרד יהיו כמה חותמות עם השם של בעל התפקיד אשר רשום ברשומות המס ומספר העוסק. עניין זה תורם להתנהלות השותפת של המשרד וכדאי תמיד שיהיה גיבוי לכל חותמת משום שלא מדובר על פריט גדול ותמיד יש סכנה שיאבד.

סטיקי נוט לעבודה נוחה יותר

הפתקים הקטנים והצבעוניים ליד המחשב הפכו מזמן לסמל של תרבות העבודה המודרנית והם בגדר חובה בכל משרד. הם מאפשרים לנו לשים תזכורת פיזית ליד מסך המחשב ותורמים להפחתה של טעויות, עניין ההופך אותן ל- MUST בכל משרד ומשרד.

 

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015