איך שילוט המעוצב נכון תורם לעסק שלך?

שילוט לעסקים אינו משמש רק לצרכי הכוונה או הודעה על הגעה. אמנם, גם לאלמנטים אלו קיימת חשיבות מרובה, אך מטרה מרכזית נוספת של השלטים היא לבלוט בסביבה, תוך העברת מסרים המזמינים לקוחות להיכנס. בתוך כך, ישנם לא מעט פרמטרים המצטרפים יחדיו לכדי בניית שילוט מעוצב בצורה נכונה, ולכן מומלץ לתכננו ולהפיקו רק באמצעות חברות מוכרות וותיקות בתחום.

מדוע שילוט מעוצב?

כאמור, לשילוט לעסק יש תפקיד מרכזי בעודו משמש כחזית העסק או החברה, ומשדר באופן מיידי מספר מסרים וערכים. כלומר, כפי שהרושם הראשוני חשוב בעת פגישה עסקית עם אנשים, כך גם השלט אמור ליצור את הרושם המבוקש באופן חזותי. מטרתו היא לפנות אל הלקוח, לתפוס את תשומת ליבו, ולפתות אותו להיכנס בשערי העסק בעזרת אלמנטים שונים. יתרה מכך, השילוט עשוי להוות חלק ממתיחת פנים תדמיתית של העסק, וללוות אותו לא רק ברחוב אלא גם בתוך המתחם עצמו, בכנסים, אירועי שיווק ותערוכות. זאת, תוך שמירה על קו אחיד של מותג בהתאם לתהליכי אפיון מוקדמים

כיצד השילוט תורם לעסק?

מן האמור לעיל ברור כי שילוט המעוצב בצורה נכונה תורם לעסק במובנים רבים. ראשית, הוא מביא לעלייה בכמות הלקוחות הנכנסים והרוכשים שירותים ומוצרים. שנית, הוא פונה בצורה מדויקת אל קהלי יעד רלוונטיים בעזרת מסרים מותאמים, כגון רושם צעיר ודינאמי, מכובד, קליל או רציני ומוקפד. כתוצאה מכך, מגיעים לעסק יותר לקוחות בעלי סיכוי גבוה לביצוע רכישה. מעבר לכך, השלט עשוי להתבסס על אמצעים טכניים שונים כגון תאורה, סגנון מיוחד וחומרי גלם עכשוויים, ובכך מעניק לבעליו ייחוד ומבליט אותם על פני המתחרים.

הליך מדויק ומחושב

חשוב להבין כי הפקתו של שילוט נכון לעסק אינה עניין של מה בכך. זאת מאחר שיש להתחשב בגורמים רבים ושונים, כגון גודלו של השלט, מקום התקנתו האופטימאלי, שימוש בניאון או בטכנולוגיות תלת מימד, וכמובן שילוב של מסרים שיווקיים שונים. בנוסף, יש לתת את הדעת על קהל היעד ומאפייניו, סגנון העיצוב הקיים זה מכבר בעסק, צרכיו היומיומיים, ובחינת המטרות לטווח הארוך. כל אלו ועוד מאפיינים רבים, חייבים להשתלב יחדיו לכדי עיצוב אופטימאלי שלוקח אותם בחשבון. חברת סטיקי עיצבה והדפיסה מגוון שלטים לעסקים – לפרטים נוספים לחצו כאן!

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015