5 טעויות דפוס נפוצות בעיצוב מוצרי דפוס לאתר

הדפסת מוצרי דפוס מעניקה לאתרים ועסקים את האפשרות להתחבר ללקוחות שלהם באופן פיזי, ולהעניק להם יתרון בעידן שבו הכל כמעט מתנהל בצורה דיגיטלית. בין אם עשיתם זאת בעבר, ובין אם אתם מתנסים בדפוס דיגיטלי לראשונה, יש כמה נקודות שחשוב לזכור, ולא פחות חשוב, טעויות שמהן צריך להימנע.
היכרות עם כמה מהטעויות הנפוצות שישנן, תאפשר לכם ליצור את העיצוב המושלם עבור מוצרי הדפוס לאתר.

בחירת פונט לא מתאים

יש לכם המון אפשרויות ומגוון רחב של פונטים לבחירה. שימו לב שאתם בוחרים בפונט שיהיה מספיק גדול וקריא כך שקהל היעד יוכל לקרוא את מה שכתוב ללא בעיה, וגם שהתוכן יהיה נגיש ללקוחות שמתמודדים עם ליקוי ראייה. מנגד, כדאי שהפונט לא יהיה גדול מדי, כלומר באופן לא פרופורציונלי לחומר המודפס. בשורה התחתונה, הגודל כן קובע.

מסר לא ברור מספיק

אל תגרמו ללקוחות שלכם להתבלבל על ידי ריבוי מסרים סותרים. כאשר אתם יורים לכל הכיוונים אתם מסתכנים שהמסר החשוב והעיקרי שלכם פשוט ילך לאיבוד (מרוב עצים לא רואים את היער?). לכן בחרו במסר אחד, התמקדו בו, והקפידו שהוא יהיה קצר, קולע ובעיקר – כמה שיותר ברור עבור קהל היעד שלכם.

פחד מהמרחבים הלבנים

אל תתפתו להוסיף עוד תמונה, אייקון, אלמנטים עיצוביים או טקסטים למרחבים הלבנים שלכם. צרו עיצוב פשוט אך רב עוצמה ולא עיצוב עמוס שרק יסיח את הדעת מהמסר השיווקי שלכם. ניתן להשתמש בחללים הריקים ליצירת עיצוב אסתטי, נקי ונעים לעין ששם את המסר העיקרי במרכז, או את הקריאה לפעולה, כך שלא ניתן להתעלם מהם.

שימוש ברזולוציה נמוכה

אם אתם מעלים תמונות או קובץ מסוים לדפוס, עליכם לשים לב שהרזולוציה איכותית, אחרת בעת ההדפסה, התמונה שבחרתם תראה מטושטשת ולא ברורה, מה שישפיע על איכות העיצוב ופשוט ישאיר רושם לא טוב על הלקוחות שלכם. לא כל תמונה תתאים להדפסה, וזו נקודה שחשוב לדעת. בנוסף, לא כל מה שנראה טוב על המחשב יראה טוב גם לאחר הדפסה.

בחירה בצבעים שלא מתאימים למותג

שימו לב שהצבעים שאתם בוחרים לעיצוב החומרים השיווקיים מתאימים לבצעי המותג. כאשר אתם בוחרים בצבעים שאינם מזוהים עם המותג אתם עלולים ליצור בלבול בקרב הלקוחות, מה גם שהתוצאה הסופית תהיה שונה מזו שניסיתם להשיג, ואף יכול להיות שהיא תהיה פחות אסתטית. לכן בחרו בצבעים שמתאימים למותג, קל וחומר צבעים שמשתלבים היטב יחד.

טיפ קטן לסיום

עברו על העיצוב שלכם לפני שאתם שולחים אותו לדפוס, כך תוכלו להימנע מכל הטעויות שציינו למעלה, וגם מטעויות הקלדה, טעויות לשוניות או טעויות שנגרמו מחוסר תשומת לב.
מוצרי דפוס דיגיטלי מאפשרים לכם להגיע לקהלי יעד חדשים, ולהעמיק את הקשר עם הלקוחות שלכם. לכן השקיעו מחשבה בעיצובם והדפסתם, כדי שתוכלו להפיק מהם את כל היתרונות שמציעים.

חייגו עכשיו
sticky.co.il כל הזכויות שמורות © 2015